top of page

VEEL GESTELDE VRAGEN

Veel gestelde vragen 

Is mijn betaling/bestelling gelukt? 

  • Een e-mail met een orderbevestiging wordt verstuurd naar het e-mailadres dat bij het afronden van de bestelling is opgegeven. Als je je orderbevestiging niet hebt ontvangen, controleer dan eerst je spamfolder. Houd er rekening mee dat het even kan duren voordat je de orderbevestiging ontvangt. 

Kan ik mijn bestelling ook afhalen? 

  • Nee. Een webshopbestelling wordt niet vanuit de winkel verzonden. Deze bestellingen worden vanuit ons centraal magazijn of rechtstreeks vanuit de leverancier verstuurd. Mocht een product rechtstreeks vanuit de leverancier verzonden worden dan nemen zij contact met u op voor de levering.  

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?  

  • Annuleren kan alleen als je bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft. Is je bestelling al verzonden? Dan kan deze helaas niet meer geannuleerd worden.  

Kan mijn bestelling vertraging oplopen 

  • Ja, het kan voorkomen dat jouw bestelling vertraging oploopt. Door enorme drukte bij PostNL kan je pakketje later komen dan dat je van ons gewend bent.  

Aan welke landen leveren jullie? 

  • Nederland (m.u.v. van de Waddeneilanden, eventueel wel in overleg)  

  • België 

  • Duitsland.  

Wat is de levertijd? 

  • Op dit moment kunnen de levertijden langer zijn dan dat u van ons gewend bent. Levertijden wisselen per product. Levertijden worden per product aangegeven. Is het op voorraad? Dan sturen we het binnen 3-5 werkdagen.

Hoe kan ik betalen? 

  • Je betaalt je bestelling veilig en direct online via iDeal.

Verkopen jullie cadeaubonnen? 

  • Ja. Cadeaubonnen kunnen in onze winkel worden gekocht. Deze zijn helaas (nog) niet te bestellen via onze webshop. Woon je ver weg, wil je toch een cadeaubon. Bel ons dan even. Uiteraard vinden we altijd een oplossing.  

Hebben jullie een showroom of een fysieke winkel 

  • Ja. Onze winkel (ca 500 m2) is gevestigd in een mooi pand in het centrum van Arnhem. Hier kun je je laten inspireren door prachtige aanbod meubels en woonaccesoires! Onze medewerkers helpen je graag. Let op; niet alles wat op de webshop staat, is ook in onze winkel te vinden. Wat allemaal in de winkel staat, staat ook niet altijd op de website.  

Ik heb een beschadigd artikel ontvangen 

  • Heb je een product of producten ontvangen dat je niet hebt besteld of is het beschadigd geleverd (product of verpakking). Dat vinden wij erg vervelend. Stuur ons binnen 24 uur het schadeformulier toe. Deze kan je terugvinden op onze site. 

Mag ik mijn webshop-aankoop in de winkel terugbrengen? 

  • Nee. Een online retourzending terugbrengen in onze winkel is helaas niet mogelijk i.v.m. administratieve afhandeling en opslagruimte.  

bottom of page